Доставката на поръчана от онлайн магазина стока се извършва с куриер или със собствен транспорт на ВИ ДАН ГРУПП ЕООД.
Поръчките се обработват и изпращат само в официални работни дни.
Изпращането на пратка с куриер става по възможност в деня на получаването на поръчката или в най-близкия работен ден.
Продуктите се изпращат след като наш сътрудник се свърже с клиента по телефона.
Срокът за доставка е до 5 работни дни в зависимост от графика на обслужване на съответната куриерска компания. Някои малки населени места се обслужват веднъж или два пъти седмично.
Срокът за доставка за София е до 2 работни дни.
При авансово плащане по банков път доставките се извършват в рамките на три работни дни след заверка на сумата в банковата сметка на “ВИ ДАН ГРУПП” ЕООД.
Срокът за доставка започва да тече след пълно уточнение на адрес и дата за получаване на поръчаната стока, след свързване на служител с клиента.
Срокът за доставка може да бъде удължен при почивни дни и/или официални празници.
При възможност от забавяне на доставката клиентът ще бъде уведомен своевременно.
Доставките на стоки закупени от онлайн магазина е безплатна САМО ДО ОФИС НА ПОСОЧЕН КУРИЕР за всички поръчки на продукти на марка FLYME, освен в особени случаи когато е по договаряне.
Клиентът посочва куриерска компания и адреса на офис.
Клинтът може да поръча доставка до точен адрес (извън София), в този случай разходите за доставката ще се за негова сметка.
Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.
В случай, че клиентът не бъде намерен на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в срока за изпълнение на доставката, поръчката се счита за отказана и ВИ ДАН ГРУПП се освобождава от задължението си да изпълни доставката.
ВАЖНО!! Стоките се доставят на получателите до входа на сградата.
Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя.
Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от Доставчика и ако не отговаря на изискванията да уведоми за това незабавно Доставчика.
ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ СЕ ИЗПРАЩАТ СЪС ОБЯВЕНА СТОЙНОСТ НА СУМА КАКТО Е ПО КАСОВИЯ БОН!
В присъствието на куриера внимателно се оглежда опаковката за видими наранявания, разкъсвания, смачквания и др. Отваря се опаковката и се проверява продукта/продуктите за счупвания, наранявания или други щети. Винаги, когато получавате стока от куриер или служител на ВИ ДАН ГРУПП проверявайте опаковката й за транспортни дефекти.
Ако кутията, която получите не отговаря на условията за безупречен външен вид (по нея има следи от удар, големи драскотини или други нарушаващи целостта й дефекти) не я приемайте от куриера.
В случай на приемането й с транспортен дефект Вие се отказвате от правото си на замяна. ВИ ДАН ГРУПП ООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.
Всички пратки се изпращат с услугата "Провери преди да платиш" и куриерът е длъжен да Ви изчака, за да проверите състоянието на опаковката. Ако не направите това, вещта се смята за одобрена, като купувачът губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.
Ако се констатират щети по продукта/продуктите, се оформя документ за нанесени транспортни щети с куриера и се връща пратката.
Ако не се спазят условията по преглед на стоката пред куриера, ВИ ДАН ГРУПП не носи отговорност за предявени рекламации, свързани с цялостта на продукта!
ВСИЧКИ ЦЕНИ НА САЙТА flyme.bg ВКЛЮЧВАТ ДДС НА ПРОДУКТИТЕ!
Цената на поръчана от онлайн магазина стока може да бъде заплатена чрез един от следните способи:
1. Наложен платеж
Сумата се заплаща на куриера след проверка на получената стока. Заплащането на дължимата цена на стоката, разходите по доставката ако има такава и др. такси ако има такива, става в брой при получаването й от клиента поръчал стоката или от трето лице от негово име, при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока.
Важно: при заплащането в брой при доставка се използва Пощенски паричен превод(ППП). Клиента получава фискален документ от СПИДИ АД като лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Клиента запазва фискалният документ, който замества касова бележка в доказатекство за извършеното плащане!
2. Плащане с банкова карта
3. Банков превод
Получаването на стоката се осъществява след отразяване на банковия превод в нашата сметка или при предоставяне на платежно нареждане от страна на клиента.
Всички плащания се извършват само в български лева. При плащане с банков превод цялата дължима сума по фактурата трябва да бъде заплатена в срок до 5 работни дни след издаване на фактурата; в противен случай поръчката ще бъде автоматично анулирана.
Дани за банков превод:
Получател: "ВИ ДАН ГРУПП" ЕООД
Банка: ОББ кл. ЦЕНТРАЛЕН
IBAN: BG60UBBS88881000897794
BIC: UBBSBGSF
Необходими данни за издаване на фактура:
* На физическо лице – трите имена, адрес и ЕГН
(ЕГН - препоръчително, но не задължително условие)
* На юридическо лице– Име на фирмата, Булстат, ЕИК по ДДС, адрес по регистрация, МОЛ
При направена заявка, наш сътрудник ще се свърже с Вас на посочения Ваш телефон за връзка.
Гаранционен талон на продуктите FLYME